Saturday 5 January 2013

Kek dan coklat.

Coklat Oreo tempahan kawan adik.

Hari ni nak cerita pasal kek dan coklat, rata-ratanya kita semua suka makan kek dan coklat kan? saya dan anak2 pun suka tapi hubby tak berapa suka coklat kalau kek pun kena kek perisa lain (pandan atau apa2je asal bukan coklat). Di sini saya ada kongsikan beberapa gambar kek dan coklat yg saya buat sendiri tak cantik sangat hiasannya tapi bolehlah he.........he...... Sapa2 nak buat order boleh call saya untuk birthday atau pun untuk apa2 event pun boleh seminggu awal yer kalau nak tempah...... Untuk kek, perasa dan jenis kek boleh di bincangkan.. (betul ke ayat aku ni he....he...)


Coklat untuk hantaran sepupu.


Brownise tuk anak2.

Cup kek tuk sample ( love tu dah ada yg usik sebelum di snap)


Cup kek untuk teacher's day anak.





















No comments:

Post a Comment